Integrated Management System Responsible
Descrierea activităților principale pentru postul de IMS:
- Implementează și susține activitatea de management al calității setată la nivel de companie;
- Analizează întreaga activitate a companiei și o avizează din punct de vedere al cerințelor de asigurare a calității, conform standardelor ISO;
- Distribuie formularele IMS primite din partea grupului și se asigură de utilizarea ultimei versiuni /ediții agreate;
- Coodonează și urmărește programele de audit intern și audit extern (recertificări ISO), cât și audituri externe din partea clienților. Asigură realizarea de documentație aferentă (chestionare de audit, rapoarte de audit);
- Oferă suport în tratarea reclamațiilor primite din partea clienților sau adresate furnizorilor prin analiză și propunerea de măsuri concrete;
- Organizează periodic școlarizări privind standardele setate la nivel de companie și monitorizează respectarea normelor de igienă;
- Menține relația cu compania externă de consultanță în materie de SSM & SU și consultantul extern pe partea de mediu;
- Identifică, propune și implementează măsuri sau proiecte cu scopul de a îmbunătăți fluxurile de activitate și a crește calitatea serviciilor oferite de către companie;
- Realizează rapoarte specifice de activitate și transmite informații relevante către echipa de management local și internațional.
Competențe de bază și experiență necesare:
- 1 – 3 ani experiență într-un rol similar;
- Deține cunoștinte de bază cu privire la bazele sistemelor de management al calității;
- Vorbitor fluent de limbă engleză. Cunoașterea limbii germane reprezintă avantaj;
- Atenție foarte bună la detalii, capacitate de gestionare matrice documente, abilități bune de comunicare și relaționare cu colegi de la toate nivelurile ierarhice.
Beneficii:
- Posibilitatea de a lucra într-o companie orientată către mediu, performanță, inovație. În cadrul companiei vei găsi o atmosferă bazată pe apreciere, feedback direct și implicare;
- Salariu competitiv;
- Tichete de masă în valoare de 40 de lei/zi;
- Abonament medical privat în rețeaua Medlife;
- Prime de sărbători (Paște și Crăciun);
- Programe de training derulate intern și cu parteneri externi.
Contact: recrutare@salesianer.ro