Integrated Management System Responsible

Descrierea activităților principale pentru postul de IMS:

  • Implementează și susține activitatea de management al calității setată la nivel de companie;
  • Analizează întreaga activitate a companiei și o avizează din punct de vedere al cerințelor de asigurare a calității, conform standardelor ISO;
  • Distribuie formularele IMS primite din partea grupului și se asigură de utilizarea ultimei versiuni /ediții agreate;
  • Coodonează și urmărește programele de audit intern și audit extern (recertificări ISO), cât și audituri externe din partea clienților. Asigură realizarea de documentație aferentă (chestionare de audit, rapoarte de audit);
  • Oferă suport în tratarea reclamațiilor primite din partea clienților sau adresate furnizorilor prin analiză și propunerea de măsuri concrete;
  • Organizează periodic școlarizări privind standardele setate la nivel de companie și monitorizează respectarea normelor de igienă;
  • Menține relația cu compania externă de consultanță în materie de SSM & SU și consultantul extern pe partea de mediu;
  • Identifică, propune și implementează măsuri sau proiecte cu scopul de a îmbunătăți fluxurile de activitate și a crește calitatea serviciilor oferite de către companie;
  • Realizează rapoarte specifice de activitate și transmite informații relevante către echipa de management local și internațional.

Competențe de bază și experiență necesare:

  • 1 – 3 ani experiență într-un rol similar;
  • Deține cunoștinte de bază cu privire la bazele sistemelor de management al calității;
  • Vorbitor fluent de limbă engleză. Cunoașterea limbii germane reprezintă avantaj;
  • Atenție foarte bună la detalii, capacitate de gestionare matrice documente, abilități bune de comunicare și relaționare cu colegi de la toate nivelurile ierarhice.

Beneficii:

  • Posibilitatea de a lucra într-o companie orientată către mediu, performanță, inovație. În cadrul companiei vei găsi o atmosferă bazată pe apreciere, feedback direct și implicare;
  • Salariu competitiv;
  • Tichete de masă în valoare de 40 de lei/zi;
  • Abonament medical privat în rețeaua Medlife;
  • Prime de sărbători (Paște și Crăciun);
  • Programe de training derulate intern și cu parteneri externi.

Contact: recrutare@salesianer.ro

*Prin comunicarea cv-ului, persoana aflată în căutarea unui loc de muncă își exprimă acordul ca datele personale cuprinse în documentul transmis să fie utilizate de către destinatar exclusiv în scopul prelucrării în cadrul procedurii de recrutare organizate de către Societatea Salesianer Miettex S.R.L.

Vă oferim

personal consultanță

cu plăcere!

Contactați-ne!

Vă oferim

personal consultanță

cu plăcere!

Contactați-ne!

You are using an outdated browser. The website may not be displayed correctly. Close