Customer Service

Descrierea activităților principale pentru postul de Customer Service:

  • Se ocupă de implementarea în sistemul ERP și urmărirea derulării în bune condiții a contractelor semnate de către colegii din departamentele Vânzări și Customer Care;
  • Se asigură de acuratețea datelor înregistrate în sistemul ERP;
  • Mediază comunicarea între departamentele Producție, Logistică și Depozit;
  • Răspunde cu promptitudine solicitărilor venite din partea clienților și identifică activ soluții de rezolvare a situațiilor ivite în derularea contractelor;
  • Operează modificări ale stocurilor de articole textile închiriate către clienți;
  • Susține colegii din Departamentul Customer Care în efectuarea inventarelor anuale la clienți.


Competențe de bază și experiență necesare:

  • Cunoștințe de operare pe calculator;
  • Atenție la detalii;
  • Abilități de organizare și prioritizare a activităților;
  • Cunoștințe minime de limbă engleză. cunoștințele de limbă germană reprezintă avantaj.

Beneficii:

  • posibilitatea de a lucra într-o companie orientată către mediu, performanță și inovație. În cadrul companiei vei găsi o atmosferă bazată pe apreciere, feedback direct și implicare;
  • salariu competitiv;
  • tichete de masă în valoare de 40 de lei/zi;
  • decont transport;
  • abonament medical privat în rețeaua Medlife;
  • prime de sărbători (Paște și Crăciun);
  • programe de training derulate intern și cu parteneri externi.

 

Contact: recrutare@salesianer.ro

*Prin comunicarea cv-ului, persoana aflată în căutarea unui loc de muncă își exprimă acordul ca datele personale cuprinse în documentul transmis să fie utilizate de către destinatar exclusiv în scopul prelucrării în cadrul procedurii de recrutare organizate de către Societatea Salesianer Miettex S.R.L.

Vă oferim

personal consultanță

cu plăcere!

Contactați-ne!

Vă oferim

personal consultanță

cu plăcere!

Contactați-ne!

You are using an outdated browser. The website may not be displayed correctly. Close