Customer Service
Descrierea activităților principale pentru postul de Customer Service:
- Se ocupă de implementarea în sistemul ERP și urmărirea derulării în bune condiții a contractelor semnate de către colegii din departamentele Vânzări și Customer Care;
- Se asigură de acuratețea datelor înregistrate în sistemul ERP;
- Mediază comunicarea între departamentele Producție, Logistică și Depozit;
- Răspunde cu promptitudine solicitărilor venite din partea clienților și identifică activ soluții de rezolvare a situațiilor ivite în derularea contractelor;
- Operează modificări ale stocurilor de articole textile închiriate către clienți;
- Susține colegii din Departamentul Customer Care în efectuarea inventarelor anuale la clienți.
Competențe de bază și experiență necesare:
- Cunoștințe de operare pe calculator;
- Atenție la detalii;
- Abilități de organizare și prioritizare a activităților;
- Cunoștințe minime de limbă engleză. cunoștințele de limbă germană reprezintă avantaj.
Beneficii:
- posibilitatea de a lucra într-o companie orientată către mediu, performanță și inovație. În cadrul companiei vei găsi o atmosferă bazată pe apreciere, feedback direct și implicare;
- salariu competitiv;
- tichete de masă în valoare de 40 de lei/zi;
- decont transport;
- abonament medical privat în rețeaua Medlife;
- prime de sărbători (Paște și Crăciun);
- programe de training derulate intern și cu parteneri externi.
Contact: recrutare@salesianer.ro