Customer Care
Descrierea activităților principale pentru postul de Customer Care:
- menține și dezvoltă relații cu clienții din portofoliul companiei;
- oferă soluții la nevoile clienților care sunt viabile și eficiente din punct de vedere economic;
- solicită feedback din partea clienților și asigură satisfacția acestora conform cu cerințele antreprenoriale și organizatorice ale companiei;
- se asigură atât de rezolvarea reclamațiilor, rapid și competent, cât și de prelucrarea cererilor de reziliere a contractelor;
- realizează inventare la clienți și realizează rapoarte cu privire la acest aspect;
- instruiește și informează clienții cu privire la modalitatea de utilizare a produselor;
- participă la expoziții și târguri.
Competențe de bază și experiență necesare:
- abilități bune de comunicare și relaționare;
- abilități de organizare și prioritizare a activităților;
- experiență în utilizarea aplicațiilor MS-Office;
- cunoștințe cu privire la managementul clienților și tehnici de vânzare;
- permis de conducere categoria B;
- cunoștințe minime de limbă engleză și/sau germană.
Beneficii:
- salariu net de 3.800 (echivalentul a 6.496 lei, brut);
- comisioane în funcție de realizări;
- tichete de masă de 35 de lei/zi;
- prime de sărbători (Paște și Crăciun);
- training-uri interne și de dezvoltare personală;
- transport decontat;
- mașină, laptop și telefon de serviciu;
- abonament medical.
Contact: recrutare@salesianer.ro