Responsabil Achiziții

Descrierea activităților principale:

  • menținerea legăturii cu furnizorii agreați și lansarea comenzilor în funcție de necesar;
  • prospectarea pieții și identificarea de noi furnizori și stabilirea de contacte;
  • supervizarea livrărilor și asigurarea că termenele vor fi respectate;
  • preluarea și transmiterea reclamațiilor privind materiile prime către furnizori, monitorizarea soluționării tuturor reclamațiilor, cât și oferirea de feedback permanent;
  • actualizarea în permanență în sistemul informatic intern a tuturor informațiilor cu privire la comenzile efectuate, gestionarea furnizorilor, cât și generarea de statistici specifice;
  • transmiterea informațiilor și documentelor la depozit în vederea recepției de marfă;
  • monitorizarea efectuării plaților către furnizori și confirmarea plăților cu aceștia;
  • monitorizarea permanentă a nivelului stocurilor de materii prime și consumabile și realizarea de propuneri de măsuri pentru eficientizarea activității;
  • informarea în permanență a managementului privind toate situațiile care apar în procesul de aprovizionare și realizarea de rapoarte de activitate specifice.

 

Competențe de bază și experiență necesare:

  • abilități bune de comunicare;
  • experiență în utilizarea aplicațiilor MS-Office, în special Excel, abilități numerice la un nivel bun;
  • abilități excelente de organizare și prioritizare a activităților;
  • cunoștințe foarte bune de limbă engleză (scris și vorbit).

 

Beneficii:

  • posibilitatea de a lucra într-o companie orientată către mediu, performanță și inovație. În cadrul companiei vei găsi o atmosferă bazată pe apreciere, feedback direct și implicare;
  • salariu competitiv;
  • tichete de masă în valoare de 40 de lei/zi;
  • abonament medical privat în rețeaua Medlife;
  • prime de sărbători (Paște și Crăciun);
  • programe de training derulate intern și cu parteneri externi.

 

  •  

 

*Prin comunicarea cv-ului, persoana aflată în căutarea unui loc de muncă își exprimă acordul ca datele personale cuprinse în documentul transmis să fie utilizate de către destinatar exclusiv în scopul prelucrării în cadrul procedurii de recrutare organizate de către Societatea Salesianer Miettex S.R.L.
+

Nehmen Sie Kontakt auf

Möchten Sie mehr über unsere Produkte, Services und Preise erfahren? Wir freuen uns auf Ihre Anfrage.

Sind Sie bereits Salesianer Kunde?*
An welchen Produkten sind Sie interessiert?*

Kontaktdaten

Firma*
PLZ*
Ort*
Vorname*
Nachname*
Wie wünschen Sie die Kontaktaufnahme*
Telefonnummer*
Please add 5 and 9.

Lépjen kapcsolatba velünk!

Szeretne többet megtudni termékeinkről, szolgáltatásainkról és azok áráról? Örömmel vesszük érdeklődését.

Ön már Salesianer-ügyfél?*
Mely termékeink iránt érdeklődik?*

Elérhetőségi adatok

Cégnév*
Vezetéknév*
Keresztnév*
Milyen módon kereshetjük Önt?*
Telefonszám*
Please calculate 6 plus 6.

Skontaktuj się z nami

Czy chcesz dowiedzieć się więcej o naszych usługach i cenach?

Czy jesteś już klientem Salesianer?*
Jakimi usługami jesteś zainteresowany?*

Dane kontaktowe

Nazwa firmy*
Kod pocztowy
Miasto
Imię*
Nazwisko*
Jak mamy się z Tobą kontaktować?*
Numer telefonu*
What is the sum of 7 and 1?

Vă oferim

personal consultanță

cu plăcere!

Contactați-ne!

Vă oferim

personal consultanță

cu plăcere!

Contactați-ne!

You are using an outdated browser. The website may not be displayed correctly. Close