Personal curățenie

Descrierea activităților principale:

  • curățarea și dezinfectarea spațiilor de lucru, sălilor de ședință, holurilor, toaletelor și altor spații comune;
  • golirea coșurilor de gunoi și gestionarea corectă a deșeurilor;
  • ștergerea prafului de pe mobilier, echipamente și alte suprafețe;
  • spălarea podelelor, ferestrelor și altor suprafețe, conform programului stabilit;
  • reaprovizionarea consumabilelor (săpun, hârtie igienică, prosoape de hârtie etc.);
  • menținerea în bune condiții a echipamentelor de curățenie;
  • semnalarea oricărei defecțiuni sau situații care necesită intervenții tehnice;
  • respectarea normelor de protecția muncii și a normelor de igienă.

Competențe de bază și experiență necesare:

  • experiență anterioară în domeniul curățeniei (constituie avantaj, dar nu este obligatorie);
  • seriozitate, punctualitate și responsabilitate;
  • atenție la detalii și spirit de observație;
  • abilitatea de a lucra individual, dar și în echipă;
  • disponibilitate pentru program flexibil, dacă este necesar.

Beneficii:

  • salariu competitiv;
  • tichete de masă în valoare de 40 de lei/zi;
  • decont transport;
  • abonament medical privat în rețeaua Medlife;
  • prime de sărbători (Paște și Crăciun);
  • loc de muncă sigur într-o companie de familie de succes din Austria;
  • condiţii de muncă la standarde occidentale;
  • alte beneficii: uniforme de lucru oferite de companie şi spălată de către noi, vestiar cu duşuri, sală de mese utilată, etc.

 

Contact: recrutare@salesianer.com

*Prin comunicarea cv-ului, persoana aflată în căutarea unui loc de muncă își exprimă acordul ca datele personale cuprinse în documentul transmis să fie utilizate de către destinatar exclusiv în scopul prelucrării în cadrul procedurii de recrutare organizate de către Societatea Salesianer Miettex S.R.L.

Vă oferim

personal consultanță

cu plăcere!

Contactați-ne!

Vă oferim

personal consultanță

cu plăcere!

Contactați-ne!

You are using an outdated browser. The website may not be displayed correctly.