Economist

Descrierea activităților principale pentru postul de Economist:

  • oferă suport ori de câte ori este necesar pentru emiterea facturilor către clienţi și verifică corectitudinea acestora;
  • urmărește încasarea sumelor scadente de la clienţi și oferă suport în întocmirea notificărilor de plată către clienţii restanţieri;
  • trimite fișe de parteneri și face confirmări de solduri;
  • oferă suport în completarea la zi a situaţiei dosarelor aflate in litigiu;
  • verifică încasarile după transmiterea notificărilor și informează colegii și firma de avocatură cu privire la statusul recuperării de creanțe;
  • oferă suport în momentul înaintării dosarelor către avocaţi pentru clienţii datornici, solicitând notificarea / înainatrea în instanţa a acestora;
  • descarcă din programul propriu facturile primite de la furnizori, pe platforma ANAF, arhivează documentele și transmite facturile în format PDF în sistem;
  • verifică facturile primite de la furnizori, pe format ANAF și le transmite pentru a fi aprobate, conform procedurilor interne;
  • identifică, urmărește și procesează facturile de furnizori în SAP, atașează anexe, inregistrează, printează, scanează, și atașează documente de transport.

Competențe de bază și experiență necesare:

  • abilități bune de comunicare;
  • experiență în utilizarea aplicațiilor MS-Office, în special Excel, abilități numerice la un nivel bun;
  • atenție la detalii și atenție distributivă;
  • abilități de organizare și prioritizare a activităților;
  • cunoștințe minime de contabilitate și fiscalitate;
  • cunoștințe minime de limbă engleză și/sau germană.
  • cunoștințe de operare în SAP și de analiză financiară reprezintă avantaj.

Beneficii:

  • posibilitatea de a lucra într-o companie orientată către mediu, performanță și inovație. În cadrul companiei vei găsi o atmosferă bazată pe apreciere, feedback direct și implicare;
  • tichete de masă în valoare de 40 de lei/zi;
  • abonament medical privat în rețeaua Medlife;
  • prime de sărbători (Paște și Crăciun);
  • programe de training derulate intern și cu parteneri externi.

 

Contact: recrutare@salesianer.ro

*Prin comunicarea cv-ului, persoana aflată în căutarea unui loc de muncă își exprimă acordul ca datele personale cuprinse în documentul transmis să fie utilizate de către destinatar exclusiv în scopul prelucrării în cadrul procedurii de recrutare organizate de către Societatea Salesianer Miettex S.R.L.
+

Nehmen Sie Kontakt auf

Möchten Sie mehr über unsere Produkte, Services und Preise erfahren? Wir freuen uns auf Ihre Anfrage.

Sind Sie bereits Salesianer Kunde?*
An welchen Produkten sind Sie interessiert?*

Kontaktdaten

Firma*
PLZ*
Ort*
Vorname*
Nachname*
Wie wünschen Sie die Kontaktaufnahme*
Telefonnummer*
What is the sum of 7 and 7?

Lépjen kapcsolatba velünk!

Szeretne többet megtudni termékeinkről, szolgáltatásainkról és azok áráról? Örömmel vesszük érdeklődését.

Ön már Salesianer-ügyfél?*
Mely termékeink iránt érdeklődik?*

Elérhetőségi adatok

Cégnév*
Vezetéknév*
Keresztnév*
Milyen módon kereshetjük Önt?*
Telefonszám*
Please add 5 and 6.

Skontaktuj się z nami

Czy chcesz dowiedzieć się więcej o naszych usługach i cenach?

Czy jesteś już klientem Salesianer?*
Jakimi usługami jesteś zainteresowany?*

Dane kontaktowe

Nazwa firmy*
Kod pocztowy
Miasto
Imię*
Nazwisko*
Jak mamy się z Tobą kontaktować?*
Numer telefonu*
Please add 2 and 2.

Vă oferim

personal consultanță

cu plăcere!

Contactați-ne!

Vă oferim

personal consultanță

cu plăcere!

Contactați-ne!

You are using an outdated browser. The website may not be displayed correctly. Close