Director Fabrică

Descrierea activităților principale pentru postul de Director Fabrică:

  • planifică, organizează, coordonează întreaga activitate de producție la nivel local (fabrica din București) și se asigură de atingerea obiectivelor cantitative și de calitate setate;
  • se implică activ în procesele de recrutare, integrare, instruirea periodică și evaluarea colegilor din subordine;
  • implementează strategia pe termen mediu și lung a activității de producție – optimizări fluxuri, creșterea capacității de producție, investiții, etc.;
  • monitorizează periodic gradul de realizare al obiectivelor asumate de către echipa de producție;
  • motivează colegii alături de echipa de managment, departamentul de resurse umane și ceilalți șefi de departamente;
  • asigură un climat de comunicare deschis prin încurajarea inițiativei și a performanței la nivel de companie;
  • participă activ în ședințele operaționale de producție;
  • se asigură de realizarea tuturor lucrărilor necesare în vederea întreținerii clădirii la timp și în standardele setate la nivel de companie;
  • asigură resursele necesare desfășurării actrivității, menține relația cu furnizorii strategici și cu autoritățile;
  • participă la întocmirea și elaborarea bugetului și monitorizează încadrarea cheltuielior în limitele aprobate;
  • colaborează cu alți manageri de departamente pentru a asigura buna desfășurare a activităților zilnice și susține echipa de vânzâri directe și after sales;
  • realizează, analizează și transmite către echipa de management rapoarte specifice de activitate.

Competențe de bază și experiență necesare:

  • 3 – 5 ani experiență într-un post similar, de preferat companie de producție;
  • cunoștințe bune despre principiile de business și de management (bugetare, planificare strategică, alocare resurse, resurse umane, managementul echipelor, etc.);
  • cunoștințele tehnice reprezintă un avantaj;
  • vorbitor fluent de limbă engleză;
  • permis de conducere cat B;
  • persoană orientată către oameni, cu foarte bune abilități de luare de decizii, capacitate de gestionare a conflictelor, de planificare și gândire analitică și strategică.

Beneficii:

  • posibilitatea de a lucra într-o companie orientată către mediu, performanță și inovație. În cadrul companiei vei găsi o atmosferă bazată pe apreciere, feedback direct și implicare;
  • salariu competitiv;
  • tichete de masă în valoare de 40 de lei/zi;
  • abonament medical privat în rețeaua Medlife;
  • prime de sărbători (Paște și Crăciun);
  • programe de training derulate intern și cu parteneri externi.

Contact: recrutare@salesianer.ro

*Prin comunicarea cv-ului, persoana aflată în căutarea unui loc de muncă își exprimă acordul ca datele personale cuprinse în documentul transmis să fie utilizate de către destinatar exclusiv în scopul prelucrării în cadrul procedurii de recrutare organizate de către Societatea Salesianer Miettex S.R.L.

Vă oferim

personal consultanță

cu plăcere!

Contactați-ne!

Vă oferim

personal consultanță

cu plăcere!

Contactați-ne!

You are using an outdated browser. The website may not be displayed correctly.