Responsabil Secretariat – Recepție
Descrierea activităților principale pentru postul de Responsabil Secretariat – Recepție:
- asigură secretariatul general al companiei pentru locația București si menține o bună comunicare cu managementul, colegii și furnizorii;
- oferă suport echipei de top management în realizarea de documente, prezentări, analize, etc;
- întâmpină vizitatorii și asigură protocolul în cadrul intâlnirilor;
- gestionează activitați administrative precum întocmirea necesarului de consumabile și achiziția acestora;
- preia apelurile telefonice și transmite mesajele recepționate către persoanele/departamentele implicate;
- gestionează în mod eficient corespondența scrisă/electronică și asigură expedierea/preluarea de colete;
- oferă suport colegilor care urmează să plece în delegații prin achiziționarea de bilete de avion și rezervări la hotel;
- realizează rapoarte și situații specifice departamentului, la cererea managementului.
Competențe de bază și experiență necesare:
- abilități foarte bune de comunicare și relaționare;
- abilități de organizare, prioritizare a activităților și atenție la detalii;
- cunoștințe bune de operare PC (Microsoft Office Word, Excel, Power Point, Internet);
- cunoștințe bune de limba engleză (scris și vorbit).
Beneficii:
- posibilitatea de a lucra într-o companie orientată către mediu, performanță și inovație. În cadrul companiei vei găsi o atmosferă bazată pe apreciere, feedback direct și implicare;
- tichete de masă în valoare de 40 de lei/zi;
- abonament medical privat în rețeaua Medlife;
- prime de sărbători (Paște și Crăciun);
- programe de training derulate intern și cu parteneri externi.
Contact: recrutare@salesianer.ro