Client Manager
Descrierea activităților principale pentru postul de Client Manager:
- recrutează, instruiește și coordonează colegii din departamentul Customer Care (2-3 colegi);
- supervizează procesele post-vânzare, astfel încât să se asigure că toți clienții au o experiență pozitivă în utilizarea serviciilor oferite de companie;
- susține echipa în rezolvarea promptă și optimă a reclamațiilor primite din partea clienților în acord cu politicile comerciale ale companiei;
- menține și dezvoltă relații cu clienții din portofoliul companiei;
- urmărește derularea campaniilor de obținere de feedback din partea clienților pentru a măsura gradul de satisfacție și propune în mod proactiv modalități de îmbunătățire a proceselor la nivel de departament.
Competențe de bază și experiență necesare:
- abilități de comunicare și de gestionare a relațiilor cu clienți B2B;
- atenție la detalii și bune abilități de organizare și prioritizare a activităților;
- experiența anterioară pe o poziție similară poate reprezenta un avantaj;
- experiență în utilizarea aplicațiilor MS-Office, abilități numerice la un nivel bun;
- cunoștințe de limbă engleză.
Beneficii:
- salariu NET începând de la 4.000 lei NET;
- comisioane în funcție de realizări;
- tichete de masă de 30 de lei/zi;
- mașină, laptop și telefon de serviciu;
- abonament medical;
- prime de sărbători (Paște și Crăciun);
- training-uri interne și de dezvoltare personală.
Contact: recrutare@salesianer.ro